Wednesday, June 16, 2010

cant sleep also ~

Recently every night also cant sleep
why cant sleep huh ?
I also dont why lolz..
just feeling sleepy,
but also cant sleep
haiz...
got 2 resson why i cant sleep ??
1. misssing my dear so much
2. 习惯late to sleep , morning just sleep lolz..
hehehhe~

现在我的胃痛会选在早上的时候发作了
就像昨天早上一样
我睡到一半
大概入睡有3个小时了
3个小时后,我的胃突然很痛很痛
痛的我忍不住掉下眼泪
还跑到厕所躲起来以免吵到我朋友睡觉
躲在厕所后我就尊在厕所角那边一边哭一边喊救命
过了不久,我的胃也没那么痛了
我也在厕所尊了大概有30min这样
就回房间继续睡觉
就当什么是也没发生过
这件事我从来就没有跟我朋友说昨天我发生了什么事
因为我不想要让他们知道我这件事...
也希望他们永远不会知道我的事情。。
保佑~

No comments:

Post a Comment